January 6, 2008

va urma

foarte-mic fragment de istorie a muzicii underground din romania.
a mea - istoria. si muzica, partial.

prin '97 cantam cu catalin vastagu. a inceput cam asa: el era invitat la 'lipstick traces', o emisiune foarte tare pe vremea aia la radio 21. si m-a intrebat daca vreau sa cantam ceva impreuna, drept pentru care am facut vreo 4 piese in doi cu care ne-am produs live in direct. cum nu aveam un nume de trupa, nic (cel care facea emisiunea) ne-a zis 'special guest stars' - si asa ne-a ramas numele.
in acelasi an, special guest stars a cantat la 'student fest' - timisoara in formula dan ivascu - chitara, voce / catalin vastagu - chitara, voce impreuna cu invitatul dragos andriana (talitha qumi) - percutie. mai tarziu in acel an am aflat ca talitha qumi s-a destramat, devenind kumm (dragos s-a apucat de facut bani prin advertising la bucuresti, din cate stiu eu).
tot atunci l-am cunoscut si pe mihai plamadeala, liderul nomen est omen - formatie de muzica medievala si renascentista. un nume la care ma voi intoarce mai tarziu.
revenind la special guest stars, dupa acel prim contact cu scena ne-am largit componenta, devenind trio (catalin vastagu - chitara, voce / dan ivascu - percutie / mihai rasnoveanu - chitara bas), formula cu care ne-am intors la student-fest '98.
in '99 a aparut si al 4-lea element, s.g.s. fiind: cata - chitara, voce / dan - chitara, percutie / mihai - chitara bas / gutu - tobe).
au mai fost, normal, si alte spatii pe unde am cantat; momentul de varf fiind un mini-turneu in nordul italiei alaturi de fundatia parada. dupa care s.g.s. s-a spart, nu inainte insa de un live in doi (cata la chitara si voce, eu la percutie) la 'sonic temple' - activ fm; special parca pentru a inchide simetric...

istoria a continuat, normal. asa ca, va urma.

No comments: